
Zde je krásně vidět, že když umí fima potěšit svoje klienty, tak se pak rádi vracejí. Tak jako to předvedla aerolinka WestJet. Vskutku inspirující...
Druhý největší letecký přepravce v Kanadě, WestJet, připravil svým klientům šokující předčasné Vánoce.
Představte si, že jste si mohli přát cokoli. Dostali jste to. Vtip byl v tom, že jste nepostřehli jakýkoli záměr.
Celkem 354 osob má naprosto vyražený dech.
V odletových halách letišť v Torontu a Hamiltonu si společnost nejprve počkala, až si cestující nascanují
palubní vstupenky. Poté – se znalostí křestních jmen – je za pomoci 19 skrytých kamer sledovala,
jak se blíží k reklamnímu panelu. Z něj překvapené malé pasažéry oslovil Santa Claus jménem!
A nejen to, ptal se jich, co si oni i rodiče přejí k Vánocům. Ačkoli vše vypadalo jako žertovný
rozhovor (už tak unikátní tím, že přes obrazovku byl živý), nahrával se na záznam a asistenti v zázemí
rovnou vypisovali a párovali objednávky.
150 běžců v Calgary ihned spěchalo do dvou obchodních domů nakoupit vyžádané hračky, tablety, kamery,
ponožky, spodní prádlo i snowboard, než nic netušící lidé sednou v Calgary. Stihnout se muselo i zabalení
s uvedením jmenovek.
Když pak unavení pasažéři, kteří dávno celou show vypustili z hlavy, čekali u karuselu na svá zavazadla,
málem jim vypadly oči z důlků. Na pás vyjely všechny objednávky – včetně velké televize.
Upřímně, takové gesto si zaslouží obrovské ocenění – bez ohledu na reklamu, jakou si firma reálně obstarala.
Péefky či láhev poštou umí poslat kdekdo a bývají to vyhozené náklady. Ale zapsat se navždy do vzpomínek
klienta, to je vskutku rozdílový marketing.